Omöjliga saker

Jag är i fjällen med några kompisar och åker längdskidor. Idag har det varit rejält moddigt, och därmed lite kämpigt att skjuta ifrån med benen. I en uppförsbacke släppte greppet på den främre delen av skidan så att den for iväg och särade rejält på mina ben och, framförallt, vinklade ut mina höfter i en vinkel som jag inte visste att mina höfter klarade av. Ett stort knak hördes i vänster ljumske också.
 
Visserligen haltade jag när vi kom tillbaka till stugan, men efter lite stretch-yoga så verkar den må fint igen. Det kanske är lite tillämpbart på livet också? Ibland tänjer vi oss längre än vad vi trodde och även om det först känns lite obehagligt så upptäcker vi sen att det gick ju bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0