På jobbet

Har min fjärde dag på jobbet idag, och på grund av trettondagslugnet har chefen utlyst en liten tävling... Jag tror att jag leder än så länge.

Jag stortrivs i Göteborg, mina kombos är hur mysiga som helst och jobbet är också trevligt. Enda smolket i bägaren är att jag inte kommer ha råd att klippa mig förrän efter den 25:e februari och att jag ska åka till Uppsala idag för att skriva en omtenta imorgon. Men det är verkligen inte värre saker än att man kan stå ut med det :)

Jag vill göra lite reklam för mitt jobb också! Jag jobbar på 118700, en gratis nummerupplysning med jätte härlig stämning. Din "betalning" är att du får lyssna på en liiiten reklamslinga när du ringer in. Men det kan du kanske stå ut med om du slipper betala 20 kr för att få reda på ett telefonnummer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0