Beröm över telefon

Jag börjar bli lite självgod. Jag har fått för många bra kommentarer på jobbet idag. Vem sa att det var tråkigt att jobba på nummerupplysning?

Kommentar 1: "Du är så fin, vet du om det?"
Han var visserligen uppenbart berusad klockan nio en söndagmorgon, men jag kan ju få bli glad ändå. ^^

Kommentar 2: "Vilket bra minne du har!"

Kommentar 3: "Du borde jobba för mig."

Kommentar 4: "Kan jag få ditt telefonnummer?"
Ok, tyder mer på desperation och jag avskyr egentligen när främlingar frågar efter mitt mobilnummer/mailadress/bostadsadress, men bara för alla de andra bra kommentarerna så ska jag ta den här positivt.

Kommentar 5: "Vilken bra telefonröst du har."

Det har skriver jag upp bara så att jag ska kunna plocka fram det någon när jag har en dålig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0