Humor är viktigt

Ni ska få en (eller flera) seriös(a) rapport(er) från Köpenhamn också, men jag inleder med att berätta de två sexskämt a la Petra Mede som jag har dragit sen vår ankomst kl 16 igår.
.
Dåligt sexskämt 1:
Jag åt en liten yoggi med müsli, och den tillhörande plastskeden viker ihop sig och skvätter yoghurt över hela mig. Så jag säger högt och tydligt på en buss till Bella Center:
"...och nu ser det ut som att jag har varit med i en porrfilm."
Det kan tilläggas att jag hade lågt blodsocker.
.
Dåligt sexskämt 2:
Idag när jag ska hämta ut jackan från garderoben på Bella Center så inser jag att jag inte har tvättat bort yoghurtfläckarna. Till mitt svenska sällskaps stora förtret säger jag:
"Jag måste tvätta bort spermafläckarna."
Eftersom garderobiärerna var danska lär ju de ha fått något att skratta åt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Och på tal om sexskämt, prostituerade ska tydligen erbjuda sina tjänster gratis åt alla med badge. Så är behovet tryckande... :p

2009-12-09 @ 00:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0